پرداخت 90 درصد منابع بانک های استان زنجان در قالب تسهیلات

زنجان (پانا) -دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان از پرداخت 90 درصد منابع بانک های عضو کمیسیون در قالب انواع تسهیلات بانکی خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 90 درصد منابع بانک های استان زنجان در قالب تسهیلات

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان از پرداخت 90 درصد منابع بانک های عضو کمیسیون در قالب انواع تسهیلات بانکی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان ؛ حسن دادگر با اعلام این خبر گفت : نسبت مصارف به منابع در سیستم بانکی یکی از شاخصه های مهم سنجش عملکردی است که این نسبت برای بانک های عضو کمیسیون در استان زنجان در پایان سال 1398 با افزایش 10 درصدی نسبت به سال قبل به 90 درصد رسیده است .

وی افزود : با در نظر گرفتن ذخیره قانونی بانک ها نزد بانک مرکزی که در حدود 10 الی 12 درصد کل منابع را تشکیل میدهد ، به جرات می توان گفت بانک های تحت پوشش کمیسیون هماهنگی استان زنجان تمامی منابع خود را در قالب انواع تسهیلات بانکی در اختیار فعالین اقتصادی ، تولید کنندگان و همچنین عموم مردم شریف استان قرار داده اند .

این مقام مسئول با اشاره به نام گذاری سال های اخیر با شعار های مبتنی بر رشد و توسعه اقتصادی ، تصریح کرد : نظام بانکی استان با تمام توان همراه و پشتیبان واحد های تولیدی و صنعتی در استان بوده و همچنین با پرداخت تسهیلات خرد ، در حل مشکلات و چالش های عموم مردم نقش موثر و به سزایی ایفا نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار