در گفت‌وگو با پانا

سعید رضا کیخا: خوشحالم که ژیمناستیک ایران به جایگاهی رسید که توقعات از آن بالا رفت

تهران (پانا) - نابغه ایرانی ژیمناستیک جهان معتقد است بالا رفتن سطح توقعات از او برای درخشش در المپیک توکیو، نشان از پیشرفت روند حرکتی ژیمناستیک ایران دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سعید رضا کیخا: خوشحالم که ژیمناستیک ایران به جایگاهی رسید که توقعات از آن بالا رفت

سعید رضا کیخا در گفت‌وگو با پانا درباره تمرینات و میزان آمادگی‌اش در روزهایی که ورزش جهان به علت شیوع کرونا ویروس تعطیل شده است، گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمده و فقط هم مربوط به کشور ما نیست، برای حفظ سلامتی خود و دیگران در خانه مانده‌ام و تمام تمرینات را برای حفظ آمادگی تا زمانی که همه چیز به حالت عادی برگردد در خانه انجام می‌دهم. من هم به واسطه این شرایط باید در منزل تمرین کنم و به بدن‌سازی و انجام برخی ورزش‌های هوازی مثل دویدن و طناب زدن بسنده می‌کنم. همه امیدواریم سریع‌تر همه چیز به روال عادی بازگردد.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران درباره لغو شدن فینال جام جهانی به علت شیوع کرونا ویروس گفت: من هر چه پیش می‌آید را به فال نیک می‌گیرم. علی‌رغم مشکلات به وجود آمده عزم خود را جزم کرده‌ام تا نتیجه بگیرم. مسابقات جام جهانی باکو که یک مقدار به ضرر من شد اما همه تلاش من این هست تا در مسابقات پیشرو بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: فدراسیون ژیمناستیک، کادر فنی و خودم برای کسب سهمیه المپیک خیلی تلاش و برنامه‌ریزی کردیم و به سهمیه المپیک خیلی نزدیک شدیم اما آن تصمیمی که در مورد مسابقات جام جهانی باکو اتفاق افتاد کار ما را خیلی سخت کرد اما نا‌امید نیستیم و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

نابغه ایرانی ژیمناستیک جهان در واکنش به بالا بودن سطح توقعات از او درباره مدال‌آوری در المپیک گفت: مطمئناً توقعات کار را سخت‌تر می‌کند. خوشحالم که ژیمناستیک هم به این جایگاه رسیده است که سطح توقعات از آن بالا رفته و توانستم نشان دهم که ژیمناستیک هم می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی، رسیدن به المپیک و حتی رسیدن به مدال المپیک حرفی برای گفتن داشته باشد.

کیخا در ادامه به برنامه‌های آینده تیم ملی ژیمناستیک اشاره کرد و گفت: تصمیم‌گیری‌هایی که درباره تعطیلی ورزش انجام شده موقت بوده، همه دنیا منتظر هستند تا ببینند شرایط به چه شکل خواهد شد تا تصمیمات قطعی را اتخاذ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار