برگزاری پویش قرآنی صبح درخشان در آستانه ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در آستانه شروع ماه مبارک رمضان از برگزاری پویش قرآنی صبح درخشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش قرآنی صبح درخشان در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی اداره کل شهر تهران، کریمی در این باره گفت: امسال بهار قرآن با بهار طبیعت و زندگی همزمان شده است و طراوات دل انگیزی در این ماه مبارک را شاهد خواهیم بود. هرسال به همین مناسبت مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ادارات و مدارس برگزار می گردید که در سال جاری به علت عدم امکان برگزاری مراسم حضوری تدبیر جدیدی در این باره اندیشیده شده است.

کریمی با توجه به 3 منشور نورانی قرآن، عترت و نماز را مهمترین هدف حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی بر شمرد.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران هدف از اجرای این طرح را آشنایی با مفاهیم و الفاظ مبارک آیات قرآن کریم و درخشش نور مصحف شریف در سراسر شهر تهران دانست و افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده طلیعه امور و فعالیت های هر روز در سطح ادارات ان شاءالله به کمک خداوند متعال تلاوت و قرائت بخشی از هر جزء مربوط به ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود. به همین منظور فایل صوتی تدوین شده هر جزء در زمان مناسب در اتوماسیون بارگذاری می شود.

عبدالرسول کریمی بیان داشت: گستره ابتدایی این طرح تمامی ساختمان های مرکزی اداره کل، مناطق شهر تهران، ادارات بازنشستگی، استثنائی، گزینش و مراکزی هستند که در ایام کاهش حضور در ایام شیوع ویروس کرونا براساس پروتکل های بهداشتی فعالیت دارند. در مرحله دوم توصیه کردیم تا مدارس نیز این امر مفید و نافع را به اطلاع خانواده ها برسانند تا در صورت امکان جزءخوانی قرآن در منازل نیز ترویج پیدا کند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در پایان این گزارش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان عزیز در ماه مبارک رمضان پیش رو اظهار امیدواری کرد جمعیت قابل توجهی از کارکنان ادارات و اداره کل در طول ماه رمضان در این طرح و پویش شرکت نموده و با توجه به غیرحضوری بودن طرح آمار بیشتری از ختم معجزه جاودان قرآن مجید را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار