نیروی پدافند هوایی ارتش آماده دفع هر تهدیدی علیه کشور است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد نیروی پدافند هوایی ارتش با قدرت بازدارندگی بالا، آماده دفع هر تهدیدی علیه کشور است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نیروی پدافند هوایی ارتش آماده دفع هر تهدیدی علیه کشور است

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع انجام شد، با تبریک روز ارتش گفت: امروز نسلی از پهپادهای ساخته، ارتقاء‌یافته و بومی شده توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع را تحویل گرفتیم که توانمندی ما را در اجرای انواع مأموریت‌های هوایی مضاعف می‌کند.

سرتیپ صباحی‌فرد ارزیابی سامانه پدافند هوایی اعم از سامانه‌های راداری و موشکی، نصب سامانه‌های جنگالی در شرایط رزم واقعی بر روی این پهپادها و ارزیابی سامانه‌های راداری با قراردهی این پهپادها در رزمایش و مانورها را از مهمترین دستاورد و نقاط قوت این هواپیماهای بدون سرنشین برشمرد.

فرمانده نیروی پدافند ارتش افزود: این پهپادها به دلیل RCS پایینی که دارند، محک جدی برای تست و ارزیابی سامانه‌های پدافندی ما محسوب خواهد شد. نیروی پدافند هوایی ارتش با قدرت بازدارندگی بالا، آماده دفع هر تهدیدی علیه جمهوری اسلامی است و روز به روز بر توان خود خواهد افزود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار