چالش هدیه به امام زمان منطقه 12

تهران (پانا) - فاطمه هاشم مطوری، معاون پرورشی دبیرستان حضرت فاطمه(س)، در گفتگو با پانا از برگزاری چالش جدیدی در آستانه ماه مبارک رمضان با عنوان "هدیه به امام زمان(عج)" در کانال مجازی دبیرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
چالش هدیه به امام زمان منطقه  12

مطوری، معاون پرورشی دبیرستان حضرت فاطمه(س)، در گفتگو با خبرگزاری پانا گفت: در کانال مجازی مدرسه، "پویش_دختران_آفتاب" برگزار شد و این بار با یک چالش جدید، به نام چالش "هدیه_به_امام_مهربانی"در گروه مجازی مدرسه برپا می شود.

مطوری گفت: ما در خانه هایمان برای میلاد صاحب زمان جشن گرفتیم؛ ولی هدیه به امام زمان یادمان رفت. به مناسبت نزدیک شدن به ماه پربرکت رمضان، تصمیم گرفتیم، تا آخر ماه شعبان یعنی ۵ اردیبهشت ماه، در چالش هدیه به امام زمان(عج) شرکت کنیم. ثواب کارهایی که هر روز انجام می شود را به امام زمان عزیزمان هدیه دهیم. وی در این رابطه افزود: با ذکر صلوات برای سلامتی و فرج امام زمان، خواندن زیارت آل یاسین و دعای فرج برای ایشان یا هرکار مثبت که به ذهن خلاق دانش آموزان میرسد را انجام دهیم وهمه دوستان و آشنایان خود را به این چالش دعوت می کنیم. او گفت: هدیه این چالش بسته های اینترنت است و قرعه کشی هم ۶ اردیبهشت ماه، هم زمان با قرعه کشی "چالش_عکس_کودکی" در گروه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار