برنامه های کمیته امداد آذربایجان شرقی برای ماه رمضان اعلام شد

تبریز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی برنامه های این اداره برای ماه رمضان را در سه محور حامی یابی برای ایتام، تامین جیره خشک و اطعام مهدوی تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های کمیته امداد آذربایجان شرقی برای ماه رمضان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، محمد کلامی در تشریح برنامه های کمیته امداد آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه میهمانی خدا به همت مردم و خیرین استان برای 10 هزار فرزند یتیم و محسنین حامی جذب خواهیم کرد.

او افزود: تامین جیره خشک برای 85 هزار خانوار تحت حمایت در سراسر استان از دیگر برنامه های محوری امداد استان در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به طرح «اطعام مهدوی» اشاره کرده و بیان داشت: این طرح در طول ماه مبارک رمضان توسط ادارات کمیته امداد در تبریز و شهرستان ها برگزار می شود و روزانه 1000 پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مددجویان تامین می شود.

او با اشاره به «رزمایش بخشش ایرانیان» گفت: مردم نیک اندیش استان و خیران می توانند کمک های نقدی خود برای جبران آسیب های اقتصادی اقشار محروم جامعه در اثر بیماری کرونا را از طریق کد دستوری #041*8877* بصورت سریع و ایمن واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار