دستورالعمل‌های ستاد کرونا فعالان اقتصادی را سرگردان کرد

تهران (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور اعلام کرد که دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای بازگشایی کسب و کارها و آغاز فعالیت‌های اقتصادی، تولیدکنندگان را با سرگردانی مواجه کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل‌های ستاد کرونا فعالان اقتصادی را سرگردان کرد

به گزارش مهر، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور اعلام کرد که دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای بازگشایی کسب و کارها و آغاز فعالیت‌های اقتصادی، تولیدکنندگان را با سرگردانی مواجه کرد.

در این نامه که ۲۷ فروردین ماه به ریاست جمهوری ارسال شده، آمده است:

جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراماً با آرزوی توفیق الهی برای جنابعالی و همکاران محترمتان و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند دولت محترم در مقابله با شیوع کرونا در کشور، استحضار دارید شیوع ویروس کرونا علاوه بر صدمات جانی، اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار داده و اثرات آن بر کسب و کارها، نگرانی‌های جدی را به وجود آورده است.

در این راستا بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد تحت شرایطی خاص و بر اساس دستورالعمل‌ها، بازگشایی بخشی از فعالیت‌های اقتصادی انجام شود.

تدوین دستورالعمل‌ها برای فعالان و بنگاههای اقتصادی بدون استفاده از نظرات تشکل‌های بخش‌خصوصی مشکلات جدید ایجاد نموده و در بعضی از موارد اجرای آنها را با مشکل روبرو نموده به طوری که در حال حاضر، صاحبان بعضی از مشاغل و بنگاههای اقتصادی را با سرگردانی مواجه کرده است.

با عنایت به مطالب فوق، خواهشمند است دستور فرمائید حضور نمایندگان اتاق ایران و شهرستانها در ستاد ملی و ستادهای استانی و استفاده از نظرات تخصصی ایشان در بخش مربوط به محیط‌های کسب و کار مورد توجه قرار گرفته تا بتوانیم علاوه بر تعادل و همسان سازی نظرات بهداشتی با محیط‌های کسب و کار، اجرای اهداف تعیین شده را به نحو مطلوب‌تری فراهم نمائیم.

مزید تائیدات جنابعالی را از خداوند قادر سبحان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار