وزیر دفاع: جایگاه ارتش در اقتدار ایران اسلامی ستودنی است

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نقش و جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اقتدار امروز ایران اسلامی ستودنی ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع: جایگاه ارتش در اقتدار ایران اسلامی ستودنی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور در دیدار سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فرارسیدن روز ارتش را به وی تبریک گفت.

وزیر دفاع با قدردانی از رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، نقش و جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اقتدار امروز ایران اسلامی ستودنی دانست.

حاتمی گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برخود فرض می‌داند با تمام توان از نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به طور کامل حمایت و پشتیبانی کند.

امروز ارتش از اقتدار و قدرت بازدارندگی فراوانی برخوردار است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این دیدار با تبریک ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان اظهار داشت: همانگونه که بارها فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بیانات حکیمانه خود تاکید فرموده‌اند امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و قدرت بازدارندگی فراوانی برخوردار است و به نحو شایسته توانسته است ماموریت‌های خطیر محوله را به نحو شایسته اجرایی کند.

آقاجانپور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از روزهای قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس با حفظ قدرت بازدارندگی ملی همچون نگینی در آسمان پرافتخار کشور می‌درخشد.

وی یادآور شد: تجلیل و تکریم ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران قدردانی از چهار دهه جانفشانی، ایثارگری، خودباوری و ولایت‌مداری رزمندگان پا در رکاب ایران اسلامی است که جان خود را در راستای حفظ امنیت ملی در طبق اخلاص نهاده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار