نمی‌توان زمان دقیقی برای بازگشایی سینماها اعلام کرد

کرج (پانا) - معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز عنوان کرد آموزشگاه‌های موسیقی، هنرهای تجسمی و ... که امکان تدریس تک نفره به هنرجویان را دارند می‌توانند به سامانه سلامت وزارت بهداشت مراجعه و با دریافت کد کیو آر فعالیت خود را از سر بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نمی‌توان زمان دقیقی برای بازگشایی سینماها اعلام کرد

به گزارش ایسنا، محمود دهقان هراتی اظهار کرد: از سرگیری مجدد فعالیت سینماها و سالن‌های تئاتر منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هنوز دستوری در این خصوص ابلاغ نشده و با این اوصاف این مراکز هنری و فرهنگی همچنان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: معاونت هنری سینمایی ارشاد البرز ارتباط مستمری با سازمان سینمایی دارد و به محض تغییر تصمیم فعلی، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز از سرگیری برخی از فعالیت‌های هنری صادر شده، افزود: در حال حاضر ابلاغیه‌ای مبنی بر برگزاری مجدد کلاس‌های انفرادی موسیقی، هنرهای تجسمی و تئاتر صادر شده که آن هم منوط به رعایت ضوابط خاصی است.

این مسئول توضیح داد: آموزشگاه‌های موسیقی، هنرهای تجسمی و ... که امکان تدریس تک نفره به هنرجویان را دارند می‌توانند به سامانه سلامت وزارت بهداشت مراجعه و با دریافت کد کیو آر فعالیت خود را از سر بگیرند.

دهقان اضافه کرد: با توجه به اینکه در سالن‌های سینما و تئاتر جمعیت زیادی در فاصله نزدیک به هم قرار دارند فعلا امکان بازگشایی این مراکز وجود ندارد و باید منتظر باشیم تا بیماری کرونا به خوبی کنترل شود.

وی گفت: برگزاری کنسرت های موسیقی نیز طبق دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی منتفی است و باید با بهتر شدن شرایط منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار