معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

پیشرفت و اعتلای کشور از مسیر آموزش و پرورش می گذرد

کرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان در بازدید از برگزاری کلاس های آموزش مجازی در مجتمع آمورشی غیردولتی ریحانه آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: پیشرفت و اعتلای کشور از مسیر آموزش و پرورش می گذرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت و اعتلای کشور از مسیر آموزش و پرورش می گذرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، در حاشیه این بازدید حسین براهویی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از تلاش های تمامی همکاران در برگزاری کلاس های آموزش مجازی در آموزش و پرورش، با تاکید بر ایجاد مثلث معلم، خانواده و رسانه در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش در شرایط فعلی، از معلمان به عنوان گنجینه های ارزشمند نظام تعلیم و تربیت یاد کرد .

وی اظهار داشت: بحران کرونا ثابت کرد که مدرسه فارغ از زمان و مکان است و امروز خانواده ها آموزش را کاملا لمس می کنند و در آن دخالت دارند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همکاران ما در مدارس به خوبی توانستند از تهدید کرونا به عنوان یک فرصت بسیار مناسب، برای گسترش آموزش و پرورش به درون خانه ها و برداشتن محدودیت ها و ایجاد شادابی و علاقه مند کردن دانش آموزان به فرایند یاددهی - یادگیری استفاده کنند.

براهویی با بیان این که پیشرفت و اعتلای کشور از مسیر آموزش و پرورش می گذرد از همه معلمان خواست به گونه ای برنامه ریزی کنند تا دانش آموزان در سراسر استان بتوانند از برنامه های آموزشی و کلاس های مجازی این ناحیه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار