تذکر الویری درباره اجرا نشدن برنامه پنج ساله سوم شهرداری

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت موارد متعددی در برنامه پنج ساله سوم با توجه به شرایط کرونایی محقق نشده اما برخی موارد، امکان اجرایش وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تذکر الویری درباره اجرا نشدن برنامه پنج ساله سوم شهرداری

مرتضی الویری در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره عدم اجرای برخی مواد برنامه پنج ساله سوم به معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تذکر داد که مواردی از تکالیف برنامه پنج ساله سوم که در شرایط فعلی تحققشان امکان‌پذیر است را طی مدت زمان قانونی پیگیری کند.

وی با بیان اینکه موارد متعددی از برنامه پنج ساله وجود دارد که به دلیل شرایط کرونایی، امکان تحقق آنها وجود ندارد، گفت: سرفصل‌های دیگری نیز وجود دارد که شرایط بیرونی در تحققشان تأثیری ندارد و انتظار می‌رود شهرداری این تکالیف را انجام دهد؛ تعداد این موارد نسبتاً زیاد است و من به مرور آنها را طی چند تذکر اعلام می‌کنم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بر اساس بند 2 ماده 14 قانون برنامه پنج‌ساله سوم، شهرداری موظف است در راستای کنترل و نظارت مستمر معاملاتی و کنترل انطباق عملکرد شهرداری با مصوبات شورا، عملکرد مالی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها و ارائه گزارش به شورا در بازه 6 ماهه را انجام و مورد توجه قرار دهد.

تدوین لایحه تشکیل دیوان محاسبات شهری و ارسال به شورای عالی استان‌ها جهت تصویب، موضوع دیگری بود که در این تذکر الویری به آن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار