راه‌اندازی آموزش مجازی در مجتمع بین‌الملل و تطبیقی پسران تهران

تهران (پانا) - کلاس‌های آموزشی برخط ( آنلاین) در مجتمع بین الملل و تطبیقی پسران تهران از هفته دوم اسفند ماه آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی آموزش مجازی در مجتمع بین‌الملل و تطبیقی پسران تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، از آن زمان تاکنون دبیران و دانش‌آموزان بر اساس برنامه آموزش هفتگی روزهای عادی با استفاده از نرم افزار Adobe connect فعالیت‌های آموزشی خود را برابر تقویم آموزشی سالانه انجام می‌دهند.

در این فرایند که با نظارت مدیر مجتمع و معاونان آموزشی صورت می‌گیرد تمامی کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی از روش‌های مختلف از جمله سایت مدرسه و تماس‌های تلفنی به اطلاع خانواده‌ها و دانش‌آموزان رسیده و مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

دبستان تطبیقی و بین‌الملل پسران از سال 1363 برای تحصیل دانش‌آموزان ایرانی که مدتی از عمر خود را خارج از کشور گذرانده‌اند و آشنایی لازم با زبان فارسی و یا آمادگی انطباق با نظام آموزشی جاری را ندارند تأسیس شده است.

این دبستان ویژه دانش‌آموزانی است که تابعیت خارجی دارند (لزوماً پدر خارجی است) یا حداقل 2 سال در خارج از کشور زندگی کرده‌اند و تمایل به ادامه تحصیل به زبان شیرین فارسی را داشته‌اند، ثبت‌نام به عمل می‌آید. افراد مذکور پس از تعیین سطح علمی و بنابر میزان تسلط در زبان انگلیسی با نظر والدین و شورای دبستان خود در یکی از پایه‌های اول تا ششم تطبیقی یا بین‌الملل مشغول به تحصیل می‌شوند.

این دبستان شامل 3 بخش پیش دبستان، دبستان تطبیقی و دبستان بین‌الملل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار