معلمان با باور بسیجی به مقابله با تهدیدات آموزشی کرونا بپردازند

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بر مقابله با تهدیدات آموزشی ویروس کرونا با یک باور بسیجی و جهادی توسط معلمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان با باور بسیجی به مقابله با تهدیدات آموزشی کرونا بپردازند

جلسه نمایندگان دانش آموزان بسیجی به همراه ابراهیمی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و دکتر حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش با طرح پیشنهادات و نظرات در زمان تعطیلی مدارس برگزار شد.

اصغری شفافیت را ضامن حکمرانی خوب دانست و گفت: شفافیت اصل اساسی مدیریت در حکمرانی اسلامی است و حکمرانی خوب در آن به عنوان توسعه کارکردهای مدیریت شفاف و پاسخگو معنی پیدا خواهد کرد‌‌.

او مدیریت شفاف را برای جلب اعتماد جامعه ضروری دانست و گفت: وجود شفافیت در نشان دادن عملکرد مسئولان سبب جلب اعتماد عمومی خواهد شد.

اصغری تفکر بسیجی را راه برون رفت از مشکلات عنوان کرد و افزود: معلمان ما با باور بسیجی و روحیه جهادی در مقابله با تهدیدات آموزشی در شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس آموزش را تعطیل نکرده و بهترین عملکرد و واکنش را از خود به نمایش گذاشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: فرهنگ بسیج فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان با تأسی به این فرهنگ و تفکر ناب از گذرگاه‌های سخت و دشوار عبور کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار