مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه : آغاز به فعالیت 73 کلاس در شبکه آموزشی شاد

فیروز کوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در خصوص آغاز کار مقاطع متوسطه در شبکه شاد نیز خواستار پیگیری جدی شد تا حداکثر کیفیت پیرامون آموزش مجازی دانش آموزان حاصل شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه :  آغاز به فعالیت 73 کلاس در شبکه آموزشی شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش فیروزکوه، محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروز کوه در این رابطه تصریح کرد: شبکه آموزشی دانش آموزان که به نام شاد شناخته می شود با پیگیری جدی واحد آموزش اداره آموزش و پرورش فیروزکوه تاکنون با حضور 14 مدیر از مقطع ابتدایی شروع به فعالیت کرده و گام اول حضور مدیران بوده که محقق شده در مرحله بعد از 75 کلاس ابتدایی که در شهر می بایست تشکیل شوند 73 کلاس تشکیل و با حضور دانش آموزان آغاز به فعالیت کرده اند.

او در ادامه افزود: 2786 دانش آموز در مقطع ابتدایی داریم که از این تعداد 2076 نفر وارد شبکه شاد شده اند و تعداد 495 نفر از این آمار دانش آموزان چند پایه روستایی هستند که طبق دستورالعمل هنوز شرایط حضورشان در شبکه شاد فراهم نشده، البته تعدادی از این دانش آموزان که دسترسی به گوشی هوشمند داشته اند در کلاس های شهری عضو هستند و از این کلاس ها بهره مند می شود.

بنار ادامه داد: تعداد باقی مانده از این آمار دانش آموزانی هستند که به گوشی هوشمند دسترسی ندارند و باید برای آنان چاره ای اندیشید.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه ضمن تقدیر از زحمات واحد آموزش اداره، در خصوص آغاز کار مقاطع متوسطه در شبکه شاد نیز خواستار پیگیری جدی شد تا حداکثر کیفیت پیرامون آموزش مجازی دانش آموزان حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار