موضوع کرونا بر خیلی از مسائل در جامعه تاثیر گذاشته و موضوع آموزش را نیز تحت الشعاع قرار داده است

کلات(پانا)- اولین جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی شهرستان کلات، با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کلات، معاونین و جمعی از کارشناسان اداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
موضوع کرونا بر خیلی از مسائل در جامعه تاثیر گذاشته  و موضوع آموزش را نیز تحت الشعاع قرار داده است

به گزارش اداره آموزش و پرورش کلات، رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای جلسه گفت: موضوع کرونا بر خیلی از مسائل در جامعه تاثیر گذاشته و موضوع آموزش را نیز تحت الشعاع قرار داده است که خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد اتفاقات خوبی افتاد و در این بین نیروهای عزیز بسیجی به خوبی پای کار آمدند و شاهد بروز خلاقیت ها و پیشرفت‌های بسیار خوب بودیم و امیدواریم با همکاری و اتحاد از این آزمون سخت موفق و سربلند عبور کنیم.

وی افزود: در این ایام همکاران ما به خوبی توانسته اند بستر های مناسب آموزشی از قبیل ارائه محتواهای آموزشی و توزیع بسته های آموزشی در بین دانش آموزان را ارائه نمایند و از این شرایط به نحو احسن استفاده کنند، گر‌چه هیچ آموزشی جای معلم و حضور در سر کلاس درس را پر نمی‌کند. خوشبختانه شاهد این هستیم که وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد را به خوبی و بدون مشکل جهت استفاده و عضویت معلمان و دانش آموزان راه اندازی کرده و به امید خدا و همکاری ادارات ذیربط زیر ساخت های لازم در شهرستان نیز بوجود می آید تا همه دانش آموزان از این شبکه استفاده کنند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع بیماری کرونا بیان کرد: موضوع بسیج همگانی در بحث بازگشایی مدارس را در دستور کار خود داده ایم که قبل از بازگشایی مجدد مدارس بتوانیم دوباره تمام آموزشگاه های شهرستان را ضدعفونی کنیم و تمام ظرفیت ها را به‌کار بگیریم، چرا که اگر قرار است مدارس بازگشایی شود باید تمهیدات لازم را به درستی بیاندیشیم تا در اجرای دستوالعمل ها با مشکل موجه نشویم.

وی در ادامه اقدامات صورت گرفته در بسیج دانش آموزی در سال گذشته را، مطلوب و قابل تقدیر خواند و افزود: متاسفانه تعطیلی مدارس باعث شد بسیاری از برنامه هایمان اجرا نشود، ولی با تمام توان برنامه ریزی ها لازم را برای سال تحصیلی پیشرو انجام می دهیم تا در اجرای برنامه ها به مشکل برنخوریم و به نحو احسن اجرا نماییم.

در ادامه جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی سرهنگ زیدانلو فرمانده سپاه پاسداران ناحیه کلات نیز ضمن عرض تبریک سال نو از اقدامات خوب و موثر آموزش و پرورش کلات در زمینه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: شیوع این بیماری فرصت های بسیار خوبی را در کشور فراهم نمود که اگر این جریانات را باور داشته باشیم می توانیم از درون این بحران ها به گشایش و موفقیت برسیم و بر مشکلات غلبه کنیم.

وی در ادامه افزود: در بحث بازگشایی مدارس آمادگی همکاری کامل با آموزش و پرورش را داریم و برای هر آموزشگاه یک گروه جهادی از همان منطقه انتخاب خواهیم نمود و ملزومات مورد نیاز را با همکاری آموزش و پرورش فراهم کرده تا کار ضدعفونی مجدد‌ مدارس بدون هیچ دغدغه و مشکلی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار