معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد:

تداوم خدمات مشاوره ای توسط مشاوران مدارس آذربایجان غربی در فضای مجازی

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی توسط مشاوران مدارس استان آذربایجان غربی در فضای مجازی ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تداوم خدمات مشاوره ای توسط مشاوران مدارس آذربایجان غربی در فضای مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، «قدرت اله قاسمی» با اشاره به شرایط فعلی و تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و نیاز دانش آموزان به دریافت خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی بر ضرورت پاسخ گویی به این نیاز در شرایط موجود تاکید کرد.

این مقام مسئول، ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند مشاوران مدارس، افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی با تشکیل کارگروه ساماندهی و راهبری فعالیت های پرورشی و فرهنگی و ارائه خدمات مشاوره ای در سطح استان اقدام به ارائه فعالیت ها ی متنوعی نموده است.

وی شاخص‌ترین این فعالیت‌ها را راه‌اندازی صدای مشاور در سطح هسته ها و مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی نواحی و مناطق استان، فعال‌سازی سامانه جامع مشاوره ای(نماد) و ارائه خدمات از طریق این سامانه، تولید 1492 فایل صوتی و تصویری با محتوای تربیتی و تحصیلی در جهت کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان و برنامه ریزی تحصیلی مناسب، تهیه 1028 تراکت و بروشور آموزشی جهت ارتقاء خدمات مشاوره ای و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پاسخ گویی به 3554مشاوره تلفنی و حضور مشاوران مدارس در کانال مدارس و اراه خدمات روانشناختی را ذکر کرد.

قاسمی اظهار کرد: برنامه های هفته معرفی مشاغل و آموزش‌های مرتبط با هدایت تحصیلی نیز در پیام رسان‌های داخلی و شبکه اجتماعی شاد در فضای مجازی از طریق مشاوران مدارس پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار