نامه ۸۴ تشکل مردمی فعال در عرصه بین الملل در محکومیت تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا

تهران (پانا) - ۸۴ تشکل مردمی فعال در عرصه بین‌الملل در نامه‌ای به اندیشمندان جهان تحریم‌های رژیم آمریکا علیه مردم ایران را محکوم و اعلام کردند: دولت آمریکا با ادامه وضع تحریم‌های ظالمانه، جان مردم ایران را مستقیما هدف قرار داده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نامه ۸۴ تشکل مردمی فعال در عرصه بین الملل در محکومیت تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا

به گزارش فارس، دبیرخانه مجمع تشکل‌های بین‌الملل از نامه ۸۴ تشکل مردمی فعال در عرصه بین‌الملل خطاب به اندیشمندان و فرهیختگان در سراسر جهان در محکومیت تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا خبر داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

اندیشمندان ارجمند و فرهیختگان گرامی در سراسر جهان

با عرض سلام، احترام و آرزوی سلامتی شما

همانگونه که مستحضر هستید ویروس کرونا یک تهدید جدی است که کل جامعه بشریت را تحت تأثیر قرار داده است. بلایی همه گیر که به جان بشریت افتاده و نه سیاه می‌شناسد و نه سفید؛ نه پیر از آن رهایی دارد و نه جوان؛ مصیبتی همچون دو جنگ خانمان سوز جهانی! همبستگی و مقابله با سایه شوم ویروس کرونا، تنها راه و موثرترین چاره است.

در مبارزه با این بلای جهانی، باید با زبان انسانیت دست یاری به هم دهیم. تبعیض در سلامت، همان همراهی با نسل کشی و مصداق جنایت علیه بشریت است. در شرایطی که همه کشورها از جمله ایران در حال مبارزه با این تهدید می‌باشند، دولت آمریکا با ادامه وضع تحریم‌های ظالمانه، جان مردم ایران را مستقیما هدف قرار داده است.تحریم‌های مالی و دارویی یک کار ضد بشری است، زیرا اکثر این تجهیزات کاربرد تشخیصی و درمانی دارد.

در همین راستا کمپین corona2plus ایجاد و از شما دعوت می‌شود تا با مراجعه به تارنمای http://www.corona2plus.com اعتراض خود را نسبت به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا امضا کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار