قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از حضور نقش‌آفرین ارتش در مبارزه با کرونا

تهران (پانا) - مدیر حوزه‌های علمیه، آرمان، اهداف و مقاصد عالیه اسلامی و فرماندهی فقیه عالیقدر و یار مهربان و خدمتگزاری صدیق برای مردم و کشور را از مصادیق بارز نیرو‌های مسلح دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از حضور نقش‌آفرین ارتش در مبارزه با کرونا

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت‌الله علیرضا اعرافی، امام جمعه قم و مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن ادای احترام به شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم روز بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، شرکت کرد. آیت‌الله اعرافی در سخنانی ضمن تبریک این روز به امیران، فرماندهان و کارکنان ارتش، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصا شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: به فضل الهی در عصر و زمان ما دروازه‌های جهاد در راه خدا گشوده شده و تمامی نیرو‌های مسلح جزء پیشگامان مجاهدت در راه خدا هستند که این موهبت الهی را به تمامی شما تبریک می‌گویم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به ویژگی‌های والای نیرو‌های مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آرمان، اهداف و مقاصد عالیه اسلامی و فرماندهی فقیه عالیقدر و یار مهربان و خدمتگزاری صدیق برای مردم و کشور از مصادیق بارز نیرو‌های مسلح است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اقدامات و تعامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کرونا افزود: از حضور بسیار تاثیرگذار و نقش‌آفرین ارتش در استان و همراهی ویژه با مدیریت استان قم تشکر می‌کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشار‌ها و تحریم‌های بین‌المللی علیه ملت و انقلاب اسلامی گفت: افزایش قدرت نظامی و دفاعی ایران در سطوح بین‌المللی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار