تولید بیش از 19 هزار ماسک در کانون‌های فرهنگی تربیتی استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت کانون‌های فرهنگی تربیتی استان بوشهر در زمان تعطیلات مراکز آموزشی و پرورشی با شیوع بیماری کرونا، با برنامه ریزی و ارائه برنامه های گوناگون آموزشی و تربیتی در فضای مجازی، در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعال هستند .

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید بیش از 19 هزار ماسک در کانون‌های فرهنگی  تربیتی  استان بوشهر

به گزارش اداره آموزش و پرورش استان بوشهر، محمد آریا خواه بیان کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی استان بوشهر در زمان تعطیلات مراکز آموزشی و پرورشی با شیوع بیماری کرونا، با برنامه ریزی و ارائه برنامه های گوناگون آموزشی و تربیتی در فضای مجازی، در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدام کردند.

آریا خواه گفت: همچنین تعدادی از کانون های فرهنگی تربیتی با انجام کار جهادی، برای رفع نیاز جامعه به ماسک و لباس ویژه پرستاری، اقدام به تولید یا مشارکت در تولید این اقلام بهداشتی کردند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: تعداد اقلام بهداشتی تولید شده در کانون‌های استان بیش از نوزده هزار ماسک و حدود دو هزار دست لباس پرستاری بوده که کانون های فرهنگی تربیتی حدیث شهرستان تنگستان و فاطمیه شهرستان دشتستان این زمینه فعالیت داشته اند.

آریا خواه تصریح کرد: کانون های فرهنگی تربیتی در تولید حدود پانزده هزار ماسک و پنج هزار دستکش با سایر مراکز جهادی شهرستان ها و مناطق استان همکاری داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار