فرماندار شهرستان تایباد گفت:

موج دوم شیوع گسترده کرونا؛ در صورت عدم همراهی مردم در فاصله گذاری اجتماعی

فرماندار شهرستان تایباداعلام کرد عدم همیاری مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی، موج شیوع گسترده کروناویروس در شهرستان را در پی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
موج دوم شیوع گسترده کرونا؛ در صورت عدم همراهی مردم در فاصله گذاری اجتماعی

محسن سیاح، در گفتگو با پانا با بیان اینکه از ابتدای سال جدید مردم تایباد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری خوبی داشتند؛ گفت: از ابتدای سال جاری از روند رو به رشد بیماری جلوگیری شد، اما متاسفانه این روزها شاهد هستیم که همشهریان نسبت به این بیماری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کمی بی تفاوت شدند که این مسئله نگران کننده است.

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مبارزه با کروناویروس در تایباد ادامه داد: نگرانی ما از فعالیت های مردم در این روزها کاملا جدی است و ممکن است در تلاش کادر درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری با ادامه این روند تحت تاثیر قرار گیرد و شاهد اوج گیری بیماری باشیم. بر این اساس تاکید می کنم مردم عزیز و اصناف با تبعیت از توصیه های وزارت بهداشت در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی، همراهی کنند تا شهرستان با کمترین خسارت از این بیماری عبور کند.

فرماندار تایباد خطاب به اصناف شهرستان گفت: تمام اصنافی که بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند آغاز به کار کردند باید در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند و پروتکل های وزارت بهداشت را اجرا نمایند. رعایت این پروتکل ها جهت تداوم فعالیت های اقتصادی در کنار مبارزه با بیماری کرونا است و اگر ببینیم واحد صنفی نسبت به رعایت این پروتکل ها بی تفاوت است، قطعا به جهت حفظ سلامت جامعه با وی برخورد خواهد شد.

سیاح در خصوص کانون های شیوع بیماری در تایباد اظهار کرد: متاسفانه سه نقطه شهر تایباد، شهر کاریز و روستای چهاربرجی کانون شیوع ما هستند و اکثر مراجعات از این سه نقطه انجام می شود، بنابراین از تمام مردم عزیز شهرستان به ویژه شهروندان این سه منطقه تقاضا می کنیم رعایت بیشتری در طرح فاصله گذاری اجتماعی نمایند و از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی افزود: چنانچه نیاز به تردد وجود دارد، از ملزومات بهداشتی نظیر ماسک و دستکش حتما استفاده کنند و نسبت به رعایت توصیه وزارت بهداشت جدی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار