کریمی: برای کار تخصصی مدیران باید اطلاعات شان را از فضای مجازی بالا ببرند

تهران (پانا) - جلسه صد و یازدهم شورای پرورشی اداره کل شهر تهران با حضور عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: برای کار تخصصی مدیران باید اطلاعات شان را از فضای مجازی بالا ببرند

در این نشست عبدالرسول کریمی درباره ویژگی مدیران برای ارتباط با شبکه اجتماعی گفت: باید بتوانیم محتوای خوب به دانش آموزان مان برسانیم و برای تولید محتوای خوب، باید مدیران اطلاعات شان را برای فعالیت در این فضا بالا ببرند.
وی افزود: در این حوزه تولید محصول و برگزیده اثر مهم است و از ویژگی های عمده مدیران این است که مهارت نوشتاری خوبی داشته باشند. همچنین باید مدیران سبکی برای نوشتار خود داشته باشند.

کریمی گفت: مدیران باید مخاطب شناسی دقیقی داشته باشند. همچنین شناخت فضای عمومی و جهان که در آن زندگی می کنیم، مهم است. آنچه باعث جذب مخاطب می شود، شوخ طبعی است. تحقیقات نشان می دهد شبکه های اجتماعی مبتنى بر قصه گویی فعال تر هستند و اثرگذاری خوبی روی مخاطب دارد.
معاون پرورشی شهر تهران گفت: باید با دید باز محتوای برنامه ها بررسی شود و ارزش ها و هنجارها را رعایت کنیم. همچنین مدیران تحلیل آمار داشته باشند.

وی افزود: باید مشخص شود این محتواها، خوب یا متوسط یا ضعیف بوده است. مخصوصا حوزه پرورشی که باید مخاطبان زیادی را جذب کند و این مهم با کار کارشناسی ممکن می شود. از ویژگی های مهم دیگر مدیران جهت فعالیت در فضای مجازی این است که در شبکه اجتماعی باید بتواند همزمان چندکار را با هم انجام دهد. ویژگی دیگر مدیر این است داده هایی را که از مناطق دریافت می کنند، به‌خوبی آنالیز کنند تا متناسب با ویژگی های دانش آموز مطلب تولید کنیم.
در انتها معاون پرورشی شهر تهران با تاکید بر توجه به فعالیت مدیران مدارس از توجه برای مشورت گرفتن از این همکاران سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار