رخشانی‌مهر: مجامع خیرین بازوی عمرانی نوسازی مدارس هستند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اهمیت جایگاه خیرین مدرسه ساز، آن‌ها را بازوی عمرانی سازمان نوسازی مدارس قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر:  مجامع خیرین بازوی عمرانی نوسازی مدارس هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه شورای مدیران این سازمان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستادی و ادارات کل در حوادثی، چون سیل و زلزله و اقدامات جهادی که مانع از هجمه‌های رسانه‌ای شد، گفت: اقدامات انجام شده همچنین اجرای طرح‌هایی چون مدیریت سبز، استاندارد سازی مدارس و موارد دیگر از این دست نیازمند اعتبار کافی است که در این زمینه اقدامات قابل قبولی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش‌های انجام شده توانستیم اعتباری از حساب ذخیره ارزی بدون محاسبه بودجه سنواتی دریافت کنیم در حالی که سال‌ها روند آن ثابت بوده و حتی افت کرده بود، اما اکنون روال افزایشی را داریم که باید این شرایط را حفظ کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر بهبود شرایط دانش‌آموزان مناطق محروم گفت: نباید اجازه دهیم تا فلسفه آموزش و توجه به فضا‌های آموزشی کم‌رنگ شود همچنین باید به توانمندسازی دانش‌آموزان مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رخشانی مهر با تاکید بر توجه ویژه به خیرین اشاره کرد: باید مدیران کل استانی توجه ویژه‌ای به خیرین مدرسه ساز داشته باشند تا آن‌ها در مسیر فعالیت خود دچار مشکل نشوند، همچنین مجامع خیرین به عنوان بازوی عملکردی سازمان نوسازی محسوب می‌شوند بنابراین افرادی دغدغه‌مند در این حوزه باید در چنین مجامعی مشغول به فعالیت شوند تا مسیر درست را در پیش گیرند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تبیین درست سیاست‌های نوسازی مدارس تاکید کرد و گفت: نباید نسبت به مشکلات برخورد منفعلانه داشته باشیم بلکه باید در ارتباط با رسانه‌ها به تشریح و تبیین برنامه‌ها و سیاست‌ها بپردازیم و مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به حضور میدانی برای نظارت بر اجرای امور بیان کرد: در تدارک ناظرین نباید کوتاهی شود و نظارت‌های حساب شده جزو ضرورت‌هاست در همین اساس تیم‌های نظارت به طور شبانه روزی در استان‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار