رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛

همکاری ارتش با دانشگاه برای مقابله با کرونا قابل تحسین است

بوشهر(پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد اقدامات و همکاری ارتش با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای مقابله با کرونا قابل تحسین است،

کد مطلب: ۱۰۳۷۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ارتش با دانشگاه برای مقابله با کرونا قابل تحسین است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ سعید کشمیری در رژه ۲۹ فروردین ماه که به مناسبت روز ارتش برگزار شد افزود: ما به شما افتخار می کنیم و در جریان کرونا ثابت کردید که در کنار ملت و با ملت بوده و هر انچه که در توان دارید در تمام عرصه ها به ملت بزرگ ایران تقدیم می کنید.
وی تصریح کرد: از طرف خود و کارکنان مجموعه بهداشت و درمان استان و مردم از شما به دلیل اقدامات خوبتان در چند ماه اخیر که جانانه تمام اقدامات لازم را برای مبارزه بیولوژیک با ویروس کرونا انجام دادید تشکر می کنیم.
کشمیری اظهار کرد: بدون شک پیروزی از آن ما بوده و با این اتحاد و همراهی و با کمترین خسارت جانی و انسانی از این برهه حساس عبور خواهیم کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: ما به فرزندان خود، دانشمندان، ارتش و مردم خود اعتقاد کامل داشته و ایمان داریم در پناه خداوند بزرگ قادر خواهیم بود هر کار غیر ممکنی را ممکن کرده و مطمئن هستیم خداوند نیز به ما کمک خواهد کرد.
وی همچنین عنوان کرد: خوشبختانه استان بوشهر از ابتدای کار با توجه به اقدامات پیشگیرانه ای که انجام داد کمترین آمار را در بین استان های کشور داشته و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کردن مردم و همراهی مسئولین این آمار را حفظ خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار