سردار آزمون وارد لیست خرید بندرنشین‌های لیورپول شد

تهران (پانا) - پس از انتشار خبر علاقه لستر سیتی و اورتون برای خرید سردار آزمون، یکی دیگر از تیم‌های مطرح لیگ برتر انگلیس هم برای خرید سردار آزمون از زنیت دست به کار شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سردار آزمون وارد لیست خرید بندرنشین‌های لیورپول شد

طی روزهای اخیر سردار آزمون تبدیل به یکی از سوژه‌های اصلی نقل و انتقالات در بین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی شده است که درباره پیشنهادهایی برای او از سمت تیم‌های مطرح اروپایی خبرهایی منتشر شده است.

پس از اینکه رسانه‌های ایتالیایی خبر از پیشنهاد ناپولی و لاتزیو برای سردار آزمون دادند، صبح امروز یک سایت انگلیسی از پیشنهاد لستر سیتی و وستهام یونایتد برای خرید مهاجم زنیت خبر داده بودند اما ساعاتی بعد یکی دیگر از سایت‌های معتبر انگلیس خبری جدید درباره سردار منتشر کرد.

سایت اسپورت لنز در خبری کوتاه مدعی شد اورتون هم به جمع مشتری‌های سردار آزمون اضافه شده و کارلو آنجلوتی نام این مهاجم را به مالک ایرانی تیمش داده تا او را به بندر لیورپول بیاورد.

البته پیش از این و در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته هم کارلو آنجلوتی برای خرید سردار آزمون در تیم ناپولی اقدام کرد اما این انتقال عملی نشد و حالا کارلتو یکبار دیگر برای خرید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دست به کار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار