نمایش آخرین دستاوردها و تجهیزات رفع آلودگی ارتش جمهوری اسلامی ایران

تهران (پانا) - آخرین دستاوردها و تجهیزات رفع آلودگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا همزمان با «رژه خدمت» به مناسبت روز ارتش به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایش آخرین دستاوردها و تجهیزات رفع آلودگی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایرنا، در مراسم «رژه خدمت» که روز جمعه به مناسبت روز ارتش (۲۹ فرودین) به عنوان «مدافعان وطن یاوران سلامت» در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید امانی نیروی زمینی در تهران برگزار شد بخشی از آخرین تجهیزات و سامانه‌های رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت شریف ایران در مبارزه با ویروس کرونا از مقابل جایگاه عبور کردند.

در این مراسم انواع آمبولانس، ون، ۲۰ دستگاه خودرو رفع آلودگی ارس، ۵ دستگاه خودرو رفع آلودگی درخش، خودرو مه پاش و انواع تجهیزات و یگان های رفع آلودگی نیروی زمینی ارتش به نمایش گذاشته شد.

نیروی پدافند هوایی ارتش هم در این آیین آزمایشگاه و رادیولوژی سیار، درمانگاه متحرک، انواع آمبولانس و خودرو های آتش نشانی، خودرو رفع آلودگی و ش م ر درخش ۷، خودرو ش. م. ر Dsm را به نمایش گذاشت.

داروخانه سیار، سامانه قائم ۹۹، آتگو آب و کف پاش، سامانه جبار ۹، درفش ۷، دندانپزشکی سیار و انواع تجهیزات و یگان های رفع آلودگی از تجهیزات و ادوات نیروی هوایی ارتش نیز از مقابل جایگاه عبور کرد.

نیروی دریایی ارتش نیز انواع آمبولانس و خودروهای آتش نشانی و کامیون های رفع آلودگی، خودرو های واکنش سریع، سامانه‌های پزشکی سیار در این آیین به نمایش گذاشت.

همچنین نیروهای چهارگانه ارتش، با آماده سازی ده ها هزار بسته های معیشتی و بهداشتی در راستای همدلی و کمک‌های مومنانه این بسته‌ها را در میان مردم در نقاط مختلف کشور توزیع می‌کنند.

رژه خدمت همزمان با تهران در ۲۴ مرکز استان برگزار و یگان‌های حاضر در این رژه، بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر و همچنین اقدامات مردم‌یاری به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام شدند.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ روز ۲۹ فروردین را «روز ارتش» نامگذاری کردند. از همان سال تاکنون در این روز، یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی یاران در استان‌های کشور مراسم ویژه‌ای برگزار می‌کنند که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم در قالب «رژه خدمت» یگان‌های ارتش با عنوان «مدافعان وطن یاوران سلامت» برگزار شد که نمایش جنبه‌ای دیگر از خدمات و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار