وزیر کشور: امیدبخشی به جامعه از جلوه‌های عظمت ارتش ایران است

تهران (پانا) - وزیر کشور امیدبخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان های والای جامعه اسلامی را از جلوه‌های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران و آن را وجه تمایز ارتش ایران با سایر قوای نظامی جهان دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: امیدبخشی به جامعه از جلوه‌های عظمت ارتش ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل قوا و همه ارتشیان ایثارگر کشور تبریک گفت و یاد و خاطره شکوهمند و حماسه ساز شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران سرافراز نیروهای مسلح را گرامی داشت.

وی در این پیام و از خداوند منان سربلندی و عزت پرجلال ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و اقتدار ملی کشورمان است که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی به جانفشانی در دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان پرداخته است.

وزیر کشور تصریح کرد: ارتش مانند حصنی مستحکم ضمن ایجاد قوت قلب در میان مردم و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به کشوراز سوی دشمنان، در عرصه های مختلف داخلی نیز همچون سربازان متواضع، خدوم و ایثارگر به یاری هموطنان شتافته است و در بحران‌ها و مشکلات مختلف جلوه‌های زیبایی از عطوفت و مهربانی و همدمی با مردم را به خوبی به نمایش گذاشته است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: در جریان بحران اخیر بیماری کرونا، ارتش جمهوری اسلامی ایران با نشان دادن اقتدار و قدرت همه جانبه خود، همراه و همگام با سایر قوای نظامی، مأمن و مرهمی برای آلام و نگرانی های مردم بود و صحنه‌هایی مقتدرانه و با صلابت از خدمت صادقانه و مشفقانه را خلق کرد.

وی تاکید کرد: ارتشیان عزتمند ایران اسلامی علاوه بر بذل جان خود در پاسداشت منزلت هموطنان خویش، بارها در خدمت به مردم نشان دادند که روح خود را نیز در مسیر خدمت به مردم به اوج معنویت و تعالی رسانده اند و خالصانه جلوه‌های بی بدیلی از ظرفیت‌های والا و ارزش‌های متعالی جامعه اسلامی را به نمایش گذاشتند و مرهون به نامگذاری «نمایشگاه ارزش‌های اسلامی» از سوی فرمانده معظم کل قوا شدند.

وزیر کشور افزود: امیدبخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان های والای جامعه اسلامی از جلوه های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایزش با سایر قوای نظامی در جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار