در گام های دوم و سوم سامانه شاد؛

معلمان و دانش آموزان بوشهری بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفتند

بوشهر(پانا)_ معلمان و دانش آموزان بوشهری با نصب و عضویت در شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) با ثبت رکوردی بالاتر از میانگین کشوری، در بین استان های پیشرو در کشور قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و دانش آموزان بوشهری بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفتند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، با شروع گام های دوم و سوم و ثبت نام معلمان و دانش آموزان در سامانه شاد، تا 27 فروردین، 53/8 درصد از فرهنگیان بوشهری در این این سامانه ثبت نام کرده اند. در این گام میانگین کشوری 51/2 درصد است و آموزش و پرورش بوشهر در رتبه دوازدهم کشوری قرار دارد.

همچنین تا کنون 30/6 درصد از دانش آموزان بوشهری موفق به عضویت در این سامانه شده اند. میانگین کشوری این گام 24/6 درصد است و استان بوشهر در رتبه نهم کشوری قرار دارد.

گفتنی است استان بوشهر در گام اول ثبت این سامانه، رتبه نخست کشوری را بدست آورده بود که این موفقیت ها نشانه همت و تلاش خستگی ناپذیر کارشناسان فناوری اداره کل و شهرستان ها و مناطق است.

همچنین آموزش و پرورش استان بوشهر در اولین روزهای تعطیلات کرونایی با هدف استمرار جریان آموزش و با شعار «آموزش تعطیل نیست» در اقدامی ابتکاری و به عنوان نخستین استان در سطح کشور، یک شبکه تلویزیون اینترنتی با نام شتاب راه اندازی کرده بود که با استقبال خانواده ها و فرهنگیان رو به رو شد.

پس از راه اندازی این شبکه، وزبر آموزش و پرورش در گفتگوی تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از فعالیت های معلمان این استان در توسعه آموزش های مجازی به ویژه شبکه شتاب تقدیر کرده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار