تأکید استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه

ساری (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در نشستی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه تأکید کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تأکید استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده مقام معظم رهبری در استان در نشستی در خصوص رزمایش کمک مومنانه در استان، با بیان این که وفاق ایجاد شده برای تحقق این رزمایش ارزشمند است، گفت: «این رزمایش که فرمان مقام معظم رهبری است با هدف حمایت از محرومان و آسیب دیدگان اقتصادی برگزار می شود.»

او تأکید کرد که در آستانه ماه مبارک رمضان باید دست کریمانه داشت و مساوات و همدلی را در جامعه عینیت بخشید.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: «دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای اجرای مطلوب این رزمایش با جدیت ورود پیدا کنند.»

او همدلی و همراهی همه ارکان نظام برای مدیریت ویروس کرونا را کم‌نظیر خواند و تأکید کرد که این رویکرد باید برای حمایت از محرومان و تحقق دغدغه های رهبر معظم انقلاب تداوم یابد.

استاندار مازندران گفت: «رزمایش کمک مومنانه در شرایط کنونی یک ضرورت اساسی برای حمایت از محرومان و آسیب دیدگان از رکود ماحصل از ویروس کرونا است. »

در آغاز این نشست سردار بابایی، فرمانده سپاه کربلا گزارشی از نحوه اجرای رزمایش و دغدغه های مقام معظم رهبری برای حمایت از محرومان ارایه کرد. او ساختار و شیوه اجرای این رزمایش را بیان کرد و افزود: با حضور مردم و حمایت دستگاه های دولتی و حاکمیتی این رزمایش خدا پسندانه را با قوت محقق خواهیم کرد.

رزمایش همدلی، مساوات و کمک مؤمنانه، برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا همگام با سراسر کشور در استان مازندران نیز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار