برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس با معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - اولین جلسه ویدئو کنفرانس در سال1399 با حضور معاونان تربیت بدنی و سلامت و پرورشی و فرهنگی اداره کل با معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس با معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان اردبیل

در این جلسه منصور صاحب، معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اشاره به اینکه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل، به عنوان دبیرخانه ستاد استانی در راستای مبارزه با کرونا انجام وظیفه می کند. عنوان کرد: اقدامات بسیار شایسته و چشمگیری صورت پذیرفته است.

او اشاره کرد: از جمله اقدامات مهم، برگزاری دوره ضمن خدمت برای همکاران هست که در سه مرحله برگزار شد و قریب به 15 هزار نفر در این دوره شرکت داشتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان اضافه کرد: به محض دریافت ابلاغ مدیر کل بعنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونای آموزش وپرورش استان نسبت به صدور ابلاغ برای روسای نواحی و مناطق و تشکیل ستاد استانی اقدام و تاکنون تعداد 5 جلسه با حضور اعضای ستاد تشکیل شده است.

صاحب در ادامه افزود: از جمله اقدامات مهم اختصاص ساختمان صعب العلاج آموزش و پرورش به بیماران کرونایی ترخیص شده ، که دوران نقاهت خود را دراین مکان سپری نمایند.

او توزیع اعتبارات بهداشتی بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان را از جمله اقدامات دیگر آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: این اعتبار جهت تامین مواد و تجهیزات لازم بهداشتی هزینه خواهد شد.

صاحب به طراحی سامانهEQMSو فعال کردن سامانه "درخانه می مانیم تا کرونا را شکست بدهیم" در سایت اداره کل اشاره کرد و گفت: فعالیتهای انجام گرفته در راستای پیشگیری از بیماری در این بخش بارگذاری شده که والدین و دانش آموزان می توانند از مطالب این بخش سامانه شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان در پایان از کلیه نواحی ومناطق استان در خواست کرد: از ظرفیت و توانمندیهای مراقبین سلامت و دبران تربیت بدنی استان در جهت تامین سلامت و پویایی و شادابی دانش آموزان و شهروندان عزیز استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار