افزایش 30 درصدی کاروانهای حج تمتع سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان می گوید خوشبختانه با رایزنی های استاندار محترم سیستان و بلوچستان و پیگیری نماینده محترم ولی فقیه در استان، کاروانهای حج تمتع امسال، افزایش 30 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 30 درصدی کاروانهای حج تمتع سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره حج و زیارت سیستان و بلوچستان، مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان اعلام کرد: خوشبختانه با رایزنی های استاندار محترم سیستان و بلوچستان و پیگیری نماینده محترم ولی فقیه در استان، کاروانهای حج تمتع امسال، افزایش 30 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

او ادامه داد: با عنایت به اختصاص کاروان فوق العاده به استان، امروز 4 کاروان شامل 2 کاروان اهل تشیع و 2 کاروان اهل تسنن از حجاج عزیز ثبت نام خواهند کرد.
مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عزیزانی که فیش حج تمتع اردیبهشت و خرداد 1386 دارند می توانند جهت ثبت نام در کاروانها به سامانه http://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.
او در پایان گفت: در حج سال جاری تعداد 2030 زائر در قالب 16 کاروان از فرودگاه زاهدان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.
شایان ذکر است: به جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، نیازی به مراجعه حضوری زائرین به کاروانها نیست و کلیه مراحل ثبت نام شامل رزرو کاروان، قطعی کردن ثبت نام و پرداخت هزینه سفر بصورت الکترونیکی و غیرحضوری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار