مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

لزوم ورود دقیق و جدی همه بخش ها به فرآیند تکمیل چرخه استقرار شبکه دانش آموز(شاد)

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد با هدف تکمیل فرآیند چرخه استقرار و بهره‌گیری گسترده از شبکه آموزش دانش آموز (شاد) همه بخش ها و حوزه‌ها باید ورودی دقیق و جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ورود دقیق و جدی همه بخش ها به فرآیند تکمیل چرخه استقرار شبکه دانش آموز(شاد)

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛ حمیدرضا رخشانی در جلسه شورای معاونین اداره کل اظهار کرد: با عنایت به شرایط فعلی حاکم بر جامعه به ویژه دستگاه تعلیم و تربیت و نیاز مبرم به توسعه همگانی بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای استقرار فرآیند آموزش مجازی، شبکه شاد بهترین بستر برای تحقق این موضوع است.

او نرم افزار شاد را سامانه ای رسمی در فضای مجازی بیان کرد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان با استفاده از این تکنولوژی و با اتصال به این سامانه جامع به ثبات آموزشی خود ادامه خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نقش مدیران و معلمان مدارس را در اجرا و عملیاتی شدن شبکه آموزش دانش آموز شاد و تحقق هر چه بیشتر اهداف این برنامه مهم و ضروری بیان کرد.
وی تصریح کرد: باید سایر ارگانها در کنار همه بخش ها و حوزه‌های نظام تعلیم و تربیت از ستاد تا صف باشند تا چرخه استقرار و بهره‌گیری گسترده از شبکه آموزش دانش آموز(شاد) تکمیل شود و در این راستا همیار آموزش و پرورش باشند.
رخشانی افزود: هرچند مدارس تعطیل است؛ اما بهره گیری همه دانش آموزان استان از این ظرفیت و تکنولوژی جدید تداوم آموزش را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار