آغاز فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)اسلامشهر در جهت حمایت از آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید معظم له مبنی بر اهمیت اجرای یک رزمایش گسترده‌ در کشور برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)اسلامشهر در جهت حمایت از آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در نخستین جلسه قرارگاه مساوات امام حسن(ع) که در دفتر حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مسئولیت این قرارگاه با فرماندار شهرستان، دبیری آن بر عهده فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) و نظارت عالی بر فعالیت این مجموعه نیز بر عهده امام جمعه اسلامشهر خواهد بود.

او در ادامه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا در دو ماه گذشته بخشی از جامعه با مشکلات مالی و معیشتی مواجه شوند، افزود: بخش عمده افراد مستمند و نیازمند جامعه از قبل تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و... هستند و قرارگاه مساوات امام حسن مجتبی(ع) در درجه نخست برای حمایت از افرادی که به دلیل شیوع کرونا با مشکل مواجه شده اند و تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند تشکیل شده است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه نهادهای مختلف حمایتی و خیریه های بسیاری در سطح شهرستان در تلاش هستند تا به افراد نیازمند و آسیب دیده کمک کنند، بیان کرد: جزیره ای عمل کردن و عدم ساماندهی اینگونه کمک ها باعث می شود تا برخی افراد و خانواده ها از چندین بخش کمک دریافت کنند و برخی ها نیز هیچ کمکی دریافت نکنند.

او با بیان اینکه بزودی حساب مشترکی تحت نظر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) جهت جمع آوری کمک های مردم، تولید کنندگان،صاحبان صنایع، خیرین و... اعلام خواهد شد تصریح کرد: بانک اطلاعاتی مربوط به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا از جمله افرادی که شغل خود را در این دو ماه از دست داده اند با همکاری دستگاههای مختلف در حال تهیه است.

مرسلپور با بیان اینکه از ظرفیت خیریه های شهرستان نیز در این قرارگاه استفاده خواهد شد گفت: امیدواریم با مشارکت جدی تمامی دستگاهها و همکاری خیریه ها و مشارکت مردم و خیرین بتوانیم خدمت مناسبی به اقشار و خانواده های آسیب دیده از شیوع این بیماری ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار