تغییرات چهاردهمین جشنواره ملی پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان

تهران (پانا) - تغییرات چهاردهمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان، با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تغییرات چهاردهمین جشنواره ملی پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان

به گزارش روابط عمومی جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان، جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان، از سال 1383 و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای هدایت فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان ایجاد شده است. در این روزها که بنابر شرایط اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان برگزاری هیچ رویداد دانش‌آموزی به شکل حضوری وجود ندارد؛ برآنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های مجازی و رسانه‌ای کماکان امکان پژوهش و حل مسئله در خانه را برای نوجوانان عزیز فراهم کرده و تنور 14مین جشنواره را گرم نگه داریم.

بر همین اساس تغییرات چهاردهمین جشنواره ملی پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- بخش رویش در تاریخ 28 فروردین ماه به شکل مجازی و با حضور گروه‌های برگزیده برگزار خواهد شد.

- بخش مسابقات چالشی تا مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری به شکل حضوری به تعویق خواهد افتاد.

- بخش ویژه دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با انجام چالش‌های علمی و مهارتی معرفی شده در برنامه تلویزیونی و ارسال فیلم در سایت تبیان، در بخش جدید جشنواره شرکت کرده و پس از برگزیده‌شدن در فرایند داوری، به شکل حضوری در برنامه تلویزیونی شرکت کنند. در این برنامه چالش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مرتبط به حوزه شغلی و تحصیلی مشخصی هستند و دانش‌آموزان می‌توانند در هر سنی میزان توانایی مهارتی و علاقه خود به آن حوزه کسب و کاری را به محک آزمایش قرار دهند. همچنین امکان پرسش و پاسخ در حوزه انجام چالشها با سرگروه‌ها از طریق دبیر خانه تبیان فراهم است.

مدارس و پژوهش سراها نیز می‌توانند با استفاده از این شرایط و با توجه به تعطیلی مدارس دانش‌آموزان را به تشویق در حضور در چنین رویدادهایی هدایت کنند و نگذارند امر آموزش و پژوهش در کشور به سمت تعطیلی برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار