اعتراف به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت سرکرده باند به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اعتراف به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در پایتخت

به گزارش سایت پلیس، سردار علی رضا لطفی گفت: در اواخر بهمن ماه سال گذشته یک فقره پرونده به دادخواهی 30 مال باخته تحت عنوان خرید خودروی لیزینگی از شرکتی از شعبه یک بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران برای رسیدگی تخصصی و دستگیری کلاهبرداران به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود که مال باختگان برای خرید خودرو به این شرکت مراجعه و با عقد قرارداد تحویل 30 روزه خودرو، وجوهی از 300 میلیون ریال تا 600 میلیون تومان به حساب شرکت واریز کرده بودند ولی پس از گذشت چند ماه خبری از تحویل خودرو نبوده و با مراجعه به شرکت متوجه می شوند شرکتی در کار نیست.

این مقام انتظامی توضیح داد: کارآگاهان با آغاز تحقیقات پلیسی دریافتند مدیر عامل شرکت با هویت جعلی در دو ناحیه شمال و شرق تهران دفتر لیزینگ خودرو تأسیس و با همکاری سایر همدستانش کلاهبرداری کرده اند.

سردار لطفی بیان کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم در راستای دستگیری سرکرده باند و سایر اعضای باند با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از روش های علمی کشف جرم موفق شدند هویت واقعی سرکرده باند به نام "ع . ع - 33 ساله" را شناسایی کنند و در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آمد متهم سابقه دارد بوده و پیش تر 2 فقره سابقه کلاهبرداری در سال های اخیر دارد و تحت تعقیب سایر مراجع قضائی به اتهام کلاهبرداری است.

این مقام انتظامی گفت: با در اختیار گذاشتن اطلاعات به دست آمده به بازپرس پرونده دستور دستگیری سرکرده باند و سایر اعضاء صادر شد که در نهایت با انجام اقدامات ویژه پلیسی و تلاش های بی وقفه کارآگاهان مخفیگاه تبهکاران در محدوده ولنجک شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته در یک عملیات پیچیده پلیسی سرکرده باند به همراه 6 همدستش دستگیر و به اداره چهاردهم انتقال یافتند، تصریح کرد: با توجه به دستگیری اعضای باند این و اعتراف صریح آنان به 100 فقره کلاهبرداری ، متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار