مدافعان حوزه سلامت، به عنوان برگ زرینی در تاریخ ماندگار خواهد شد

سعدآباد،بوشهر(پانا) - سر پرست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت تلاش، همت و جهاد شیر زنان این منطقه، تحت عنوان مدافعان حوزه سلامت، به عنوان برگ زرینی در تاریخ ماندگار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدافعان حوزه سلامت، به عنوان برگ زرینی در تاریخ ماندگار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، حجت الاسلام والمسلمین کشاورز بارگاهی امام جمعه شهر سعدآباد، مهتدی مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دشتستان و جمعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، با حضور سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، از کارگاه تولید ماسک هنرستان پروین اعتصامی سعدآباد بازدید کردند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد؛ ضمن عرض خیر مقدم به بازدید کنندگان، از حضور مسئولانه و دلگرم کننده امام جمعه شهر سعدآباد، رئیس هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دشتستان و ایثارگران و جانبازان پیشکسوت دوران دفاع مقدس، تقدیر و تشکر کرد.

او با اشاره به فعالیت های آموزش و پرورش در راستای مقابله با بیماری کرونا، شامل؛ راه اندازی یک باب کارگاه تولید و توزیع ماسک بطور مستقل در هنرستان پروین اعتصامی، همکاری در راه اندازی و فعالیت یک باب کارگاه تولید ماسک و دستکش در دبیرستان نمونه رازی، همکاری با گروه جهادی بسیج در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی افزود؛ ویژگی های احساس مسئولیت، نوعدوستی و کمک به هم نوعان و حضور در عرصه های مختلف در هنگام نیاز، از ویژگی های برجسته و شایسته تحسین است که از یک طرف ریشه در اعتقادات دینی و از طرف دیگر ریشه در فرهنگ ملی ما ایرانیان دارد.

علی پور؛ ضمن قدردانی و تشکر از تمامی حامیان مالی و فعالان در کارگاه، کار آنان را بسیار ارزشمند و تأثیر گذار دانست و گفت؛ تلاش، همت و جهاد شیر زنان این منطقه، تحت عنوان مدافعان حوزه سلامت، به عنوان برگ زرینی در تاریخ ماندگار خواهد شد.

در این بازدید کشاورز بارگاهی امام جمعه و مهتدی مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دشتستان، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از همه فعالان در کارگاه تولید ماسک، به تکریم و ارزش این کار جهادی و خداپسندانه پرداختند و کار و فعالیت آنان را برابر و هم ردیف با ایثارگری های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس دانستند، که نزد خداوند بزرگ دارای اجر و پاداش زیادی است.

در پایان خانم درویشی مدیر کارگاه تولید ماسک، نحوه تهیه اقلام و مواد اولیه، چگونگی فعالیت کارگاه، ظرفیت تولید و نحوه توزیع ماسک های تولیدی را تشریح نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار