اعزام مشمولان به مراکز نیروهای مسلح انجام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح لغو نشده و برابر روال گذشته برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام مشمولان به مراکز نیروهای مسلح انجام می‌شود

به گزارش سایت پلیس، سردار تقی مهری گفت: با توجه به نیاز نیروهای مسلح به تامین نیروی انسانی لازم برای تامین امنیت کشور و همچنین نیاز به نیروهای متخصص رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی، برای حضور در مراکز درمانی نیروهای مسلح و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، برابر تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، مقرر شد اعزام مشمولان با رعایت کلیه نکات و توصیه‌های پزشکی و پروتکل‌های بهداشتی مصوب در تمامی مراحل از جمله اعزام از مراکز وظیفه عمومی کشور تا مراکز آموزش یا محل‌های به کارگیری انجام و مشمولان در زمان‌های تعیین شده فراخوان و اعزام شوند.

وی افزود: همانگونه که در اطلاعیه اعزام به خدمت مشمولان منتشر شده است، از ابتدای اردیبهشت ماه اعزام مشمولان در تاریخ‌های یکم و سوم هر ماه صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: اعزام اول و سوم اردیبهشت ماه 99، اولین اعزام مشمولان در سال جدید است و اعزام به خدمت تمامی مشمولان در این ماه حتمی و قطعی است و مشمولانی که در موعدهای معین شده حضور نیابند، غایب محسوب شده و مشمول محدودیت های قانونی ذکر شده در ماده 10 و 58 قانون خواهند شد.

گفتنی است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار