آموزش و پرورش شهرستان ایجرود:

اقدامات زیرساختی در خصوص پیشگیری ازابتلا به کرونا

زنجچان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا ویروس در حوزه کاری خود را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات زیرساختی در خصوص پیشگیری ازابتلا به کرونا

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ایجرود، زهرا شریعتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در مصاحبه با روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ایجرود به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از وقوع بیماری کرونا اشاره کرده و افزود: کلیه اقدامات مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از قبیل ضد عفونی کردن مدارس، تهیه ملزومات بهداشتی، تشکیل کارگروه های مربوطه به صورت مستمر اجرا و رصد می گردد.

شریعتی گف : یکی از مهمترین اقدامات انجام یافته اختصاص سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) و بخشی از پژوهش‌سرای دانش آموزی شیخ اشراق و تحویل 100 تخت خوابگاهی مازاد در انبار اداره از مجموعه آموزش و پرورش، به نقاهتگاه بیماران کرونایی در این شهرستان است که در حال حاضر آماده بهره برداری می باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا برای مدیران مدارس، همکاران اداری و نیروهای خدماتی با دعوت ازکارشناسان حوزه بهداشت و سلامت ،ضدعفونی وگندزدایی آموزشگاهها، ساختمان اداره آموزش و پرورش ، پوشش خبر و نشر پست‌های آموزشی از جمله اقداماتی است که تا کنون در این منطقه انجام شده است.

شریعتی در پایان به اقدامات انجام شده در سطح اداره در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا اشاره نمود که بخشی از این اقدامات به شرح ذیل است.

ـ تشکیل کمیته پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در شهرستان.

ـ ارسال دستورالعمل های کرونا ویروس به مدیران مدارس.

ـ ارسال دستورالعمل گندزدایی به مدیران مدارس.

ـ ارسال مجموعه آموزشی به مدیران مدارس.

ـ توزیع مواد شوینده و ضدعفونی کننده در بین مدارس.

- توزیع دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی کننده در بین همکاران اداری.

- نصب تجهیزات مواد ضدعفونی کننده دست ها در ورودی اداره .

- حذف ثبت اثر انگشت در اداره.

- ضدعفونی ساختمان اداره با همکاری شهرداری.

ـ فعال کردن فضای مجازی جهت ارتباط مستقیم و آنلاین با اداره کل آموزش و پرورش استان.

و هماهنگی با نهادهای نظارتی و اداره کل در ارسال گزارشات لازم از پروسه مقابله با ویروس کرونا، نیز از اقداماتیست که انجام یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار