بهره برداری از سه مدرسه تازه ساخت درشهرستان قرچک

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک عنوان کرد به همت و مساعدت خیرین نیک اندیش سه مدرسه تازه ساخت در سال تحصیلی جدید و درقرچک به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از سه مدرسه تازه ساخت  درشهرستان  قرچک

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک به همراه علی دماوندی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و فرهاد فراهانی کارشناس بوجه از مدارس در حال ساخت شهرستان قرچک بازدید کردند.

غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه بازدید از مدارس در حال ساخت خیرساز دربانی اظهار کرد: ساخت و تجهیز مدارس یکی از مهمترین اقداماتی است که در هر شهرستان انجام می شود و به امید خدا در سال تحصیلی آتی چندین مدرسه در شهرستان به بهره برداری می رسد.

او در ادامه گفت: شهرستان قرچک که از شهرستانهای پرتراکم استان تهران است که از کمبود فضای آموزشی رنج می برد با افتتاح مدارس در حال ساخت شهرستان تا حدودی مشکل فضای آموزشی کاهش می‌یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: مدرسه شهرک گلها تکمیل شده و در سال تحصیلی آینده به مدار آموزشی شهرستان اضافه می‌شود.

او بیان کرد: دو مدرسه عترت و پروژه خیرساز دربانی به خاطر تعطیلی پروژه، بنابر دستورالعمل ستاد مبارزه کرونا تعطیل شده و این پروژه ها از پیشرفته فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی برخوردار هستند و انشالله تا ابتدای مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: شهرستان قرچک در سال گذشته بیش از ۵۳ هزار دانش آموز را ساماندهی نموده است و در سال جاری نیز با رشد ۴ درصدی دانش آموزان مواجه هستیم .

بختیاری افزود: در حوزه ساخت و ساز مدرسه در شهرستان به همت خیرین نیک اندیش اقدامات خوبی انجام شده است که در روستایی امین آباد قرارداد ساخت مدرسه خیری روستای به امضا رسیده است و شهرک نگارستان با اعتبارات دولتی نیز پیشرفت ۱۵ درصدی دارد.

او خاطرنشان کرد: شهرستان قرچک از شهرستانهای کم برخوردار است و نیاز به حمایت پشتیبانی خیرین نیک اندیش دارد از همه خیرین که در حوزه مدرسه سازی فعالیت می کنند تقاضا داریم در این اقدام خداپسندانه مدیریت آموزش و پرورش را یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار