رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان:

سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در درجه اول اهمیت قرار دارد

کرمان(پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، روسای شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی و کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در درجه اول اهمیت قرار دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، فریبا اسکندری زاده افزود: ویروس کرونا تهدیدی جدی برای همه جهان است اما در آموزش و پرورش این تهدید به فرصت تبدیل شده و از همه ظرفیت ها به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی برای دستیابی به آموزش مجازی مطلوب استفاده شده است.

وی با تشکر از مشارکت خوب اولیا و همراهی شان با آموزش مجازی دانش آموزان گفت: آموزش خانواده ها برای رویارویی با بحران کرونا بسیار مهم است تا در سایه آمادگی والدین، دانش آموزان به دور از اضطراب و با امنیت خاطر آموزش ها را فرا بگیرند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: مدرسه ای که آموزش مجازی را محقق نکرده باشد متخلف است و همه باید برای ارائه راهکارهایی برای آموزش مجازی یا آموزش از راه دور توام با نشاط و شادابی، پیشگیری از خمودگی و افسردگی و بهداشت و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان تلاش کنیم.

اسکندری زاده با اشاره به متضرر شدن پیش دبستانی ها گفت: تسهیلات ویژه ای برای موسسان پیش دبستانی و مدارسی که بنیه مالی قوی ندارند یا در مناطق کم برخوردار فعالیت می کنند، در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در جریان شرایط پیش آمده اقتصادی در اثر شیوع بیماری کرونا، همه موسسان و مدیران باید نسبت به خانواده هایی که قادر به پرداخت کامل شهریه مدارس غیردولتی نیستند صبور باشند و به آن ها فرصت دهند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: معلمان ما در زمینه آموزش مجازی بسیار خوب عمل کرده اند و آموزش مجازی و خانه نشینی نه تنها کار آن ها را کمتر نکرده که زحمتشان مضاعف شده و معلم هایی داریم که تا پاسی از شب مشغول آماده سازی و نشر فایل های آموزشی هستند.

اسکندری زاده در پایان با بیان این که کل مجموعه آموزش و پرورش و اولیا مانند زنجیری به هم پیوسته هستند ابراز امیدواری کرد حتی یک دانش آموز در استان بی بهره از آموزش های مجازی نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار