چهار جلد دیگر از مجموعه «قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی»روانه بازار نشر شد.

تهران (پانا)- چهار جلد دیگر از مجموعه «قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی» با هدف آموزش مفاهیم اجتماعی، ارزشی و علمی به کودکان در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
چهار جلد دیگر از مجموعه «قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی»روانه بازار نشر شد.

به گزارش مدیر روابط عمومی انتشارات مدرسه، «دریاچه‌ی آبی رنگ» نوشته نوری ایجادی، «مرغ افتاد و مُرد، خروس غصّه خورد»نوشته مصطفی رحماندوست، «همه جا، ستاره بود»نوشته محمد رضا یوسفی و«دو فسقلی» نوشته زهره پریرخ عناوین چهار جلدی هستند که به تازگی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفته است.
این مجموعه با همکاری نویسندگان و تصویرسازان آثار مختلفی را در زمینه‌های داستانی و غیرداستانی به چاپ رسانده که منابع آموزشی برای کودکان پیش‌دبستانی و مهد کودک‌ها وهمچنین کمک به اولیاء و مربیان است.
بنابراین گزارش؛ پیشتر از این مجموعه «پسته‌ی خندان»، «مادر پروانه‌ها»، « دوست با نمک من، دوست شیرین!»، «فیل برقی»، «پیر زن دوچرخه‌سوار»، «سربالایی و سرپایینی»، «نردبان هزار پله»، «بچه‌ی زمین» و «آقای هندوانه» تهیه و منتشر شده است.
تمام عناوین یاد شده از مجموعه «قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی» با قطع خشتی، جلد شومیز و 16 صفحه رنگی در فروشگاه‌های سراسر کشور و فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه www.enma.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار