ترافیک صبحگاهی در کدام معابر پایتخت سنگین است؟

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک نسبتا سنگین ۱۰ معبر اصلی پایتخت در صبحگاه آخرین روز کاری هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک صبحگاهی در کدام معابر پایتخت سنگین است؟

به گزارش پلیس راهور تهران، سرهنگ محمد رازقی درباره وضع ترافیکی معابر تهران گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پایتخت و نیز رصدهای انجام شده، صبح امروز شاهد ترافیک نسبتا سنگین در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از شیخ فضل الله، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از پردیسان و مسیر غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی بودیم.

وی افزود: همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از تیموری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی از هلال احمر و مسیرغرب به شرق خیابان آزادی از خیابان شهیدان نیز وضعیت مشابهی در صبح امروز وجود داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید زین الدین از خروجی گلزار، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی از منصوری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از رسالت و مسیر غرب به شرق آزادراه تهران ـ کرج از پل شرقی نیز بار ترافیک صبحگاهی روز چهارشنبه پرحجم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار