مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت:

پویش مهربانی فرهنگیان کاشمر ترویج مشارکت در خدمت رسانی است

کاشمر (پانا)- مدیر آموزش و پرورش کاشمر پویش مهربانی فرهنگیان را ترویج فرهنگ ایثارگری نوع دوستی و مشارکت در عرصه خدمت رسانی به مردم عنوان و از همه افراد خواست با این پویش همکاری و همراهی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش مهربانی فرهنگیان کاشمر ترویج مشارکت در خدمت رسانی است

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در گفتگوی تلفنی با پانا اظهار کرد: باید بپذیریم که کودکان و نوجوانان نیاز به فعالیت های متحرک، بازی و سرگرمی دارند؛ اما متاسفانه با ورود موج بزرگ ویروس کویید ۱۹ به کشورمان و جهان قبول کردیم که با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن به مقابله با کرونا برویم.
او افزود: به همین دلیل خانه برای نوجوانان و کودکان کسالت آور شده است و بسیاری از دانش آموزان از این موقعیت خشنود نیستند ولی بایدبا برنامه ریزی های مناسب زمان خود را به طور صحیح بگذرانند.
طاهریان خطاب به دانش آموزان گفت: در این ایام دانش آموزان نباید فارغ از آموزش های مجازی شوند و حتما از طریق مدرسه تلویزیونی ایران و کانال و گروه های آموزشی که همکاران فرهنگی برای دانش آموزان ساخته اند استفاده کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: در تعطیلات اجباری کار برای معلمان دشوارتر از همیشه شده است،چرا که نوع آموزش متفاوت است و متاسفانه بعضی از خانواده ها آماده پذیرش آموزش مجازی نیستند.
او گفت: دولت در این ایام کرونایی حمایت خود را از خانواده ها بیشتر از قبل کرده است. به عنوان مثال؛ قبل از عید نوروز با کمک خیرین مبالغ قابل توجهی را به صورت کارت هدیه و بسته های مختلف پوشاک، کفش و مواد غذایی بین دانش آموزان توزیع می کردند.
طاهریان ادامه داد: در حال حاضر هم پویش مهربانی فرهنگیان با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در جهت مساعدت به دانش آموزان نیازمند و اولیا آنها راه اندازی شده است که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.
وی تصریح کرد: در این زمینه علاوه بر کمک خیرین عزیز رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشمر محمدیان، نماینده ترشیز کهن، شهرداری، آموزش و پرورش خراسان رضوی، کمک های فرهنگیان و معلمین دلسوز بیشترین نقش را در حمایت از دانش آموزان داشته اند.
او خطاب به معلمین گفت: معلمان به عنوان موثرترین گروه مرجع در جامعه باید در مواقع خاص نقش موثر خودشان را ایفا کنند، ترویج فرهنگ ایثارگری، نوع دوستی و مهربانی و شرکت فعال در عرصه خدمت رسانی از جمله رسالت فرهنگیان است. بنابراین دغدغه ما باید از نوع دیگری باشد.
طاهریان افزود: انسان ها نباید تسلیم شرایط شوند؛ بلکه باید شرایط را به نفع خود تغییر دهند و با برنامه ریزی ‌‌و نظم در تعطیلات می توانند شرایط جدیدی را فراهم کنند.
او در ادامه گفت: مطالعه و بازی های مناسب خانگی، تماشای برنامه های تلویزیونی به اندازه مناسب، توجه به فراگیری درس و از همه بهتر همراهی با پدر و مادر و اعضای خانواده می تواند از برنامه های اصلی دانش آموزان باشد.
شماره حساب مشارکت های انجمن اولیا و مربیان کاشمر به محل جمع آوری کمکهای نقدی و پژوهش سرای دانش آموزی واقع در میدان آزادی روبروی باغمزار برای دریافت کمکهای غیر نقدی برای افراد نیازمند در تعطیلات کرونایی ختصاص یافته است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار