مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه خبر داد:

10 هزار ماسک در هنرستان های آموزش و پرورش شهرستان گناوه تولید شد

گناوه،بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت 10 هزار ماسک در آموزش وپرورش گناوه تولید و توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
10 هزار ماسک در هنرستان های آموزش و پرورش شهرستان گناوه تولید شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گناوه ، اسکندر احمدی بیان کرد : آموزش و پرورش شهرستان گناوه مانند دیگر نهادها در راه کنترل و پیشگیری از کرونا نقش پررنگ و بزرگی ایفا کرد و با تولید ۱۰ هزار ماسک و توزیع آن در سطح استان، شهرستان و روستاهای شهرستان توانست گامی بزرگ در راه کنترل این ویروس داشته باشد.

احمدی با حضور در شبکه بهداشت در مرحله دوم تولید ماسک بیش از ۲ هزار ماسک تولیدی خود را روز سه شنبه ۲۶ فروردین به شبکه بهداشت و درمان گناوه اهدا کرد.

احمدی گفت : آموزش و پرورش شهرستان گناوه با دو مرکز تولید ماسک هنرستان دخترانه هاجر و هنرستان کار و دانش حضرت مریم بیش از ۱۰ هزار ماسک تولید و آنها را به هلال احمر، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، پمپ بنزین، کارگران شهرداری، چهار ایستگاه حافظان سلامت، پاسگاه بینک، پاسگاه شول، دو ورودی شهر گناوه، افراد بی بضاعت و روستای اطراف در شهرستان توزیع کرد.

احمدی خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش گناوه به صورت صد در صد آمادگی این را دارد که در صورت نیاز شهرستان و همچنین شهروندان به تولید ماسک خود ادامه داده و تا پایان شکست و ریشه‌کنی کرونا حضور فعال چون گذشته داشته باشد.

تولید ماسک در آموزش و پرورش گناوه در دو مرحله اجرا شد که در هر مرحله ۵۰۰۰ ماسک تولید و عرضه گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار