عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با پانا

خالقی: اگر ترددها کاهش نیابد مهار «کرونا» سخت‌تر می‌شود

طرح« فاصله‌گذاری» باید از سوی مسئولان به طور جدی پیگیری و نظارت شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد برای مهار شیوع ویروس کرونا لازم است از افزایش ترددها جلوگیری شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خالقی: اگر ترددها کاهش نیابد مهار «کرونا» سخت‌تر می‌شود

بشیر خالقی در گفت‌وگو با پانا با تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش ترددها در شهر تهران گفت: برای کنترل ویروس کرونا پروتکل‌های خوبی در کشور تدوین شده است که طبق پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت است و یکی از این پروتکل‌ها کاهش ترددها است که اگر اجرا نشود، مهار این بیماری سخت‌تر خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای کنترل کرونا شروع مجدد فعالیت‌ها باید مبتنی بر برنامه‌ریزی و اعمال محدودیت باشد، گفت: نقش مردم در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بسیار اهمیت دارد و این امر مستلزم رعایت موازین بهداشتی است. از طرفی راهکارهایی که برای طرح فاصله‌گذاری اتخاذ شده است نیز باید از سوی مسئولان به طور جدی پیگیری و نظارت شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در اوضاع فعلی باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با محدودیت بیشتری اجرا شود، گفت: فاصله‌گذاری فعلی قابل قبول نیست و باید از افزایش ترددها جلوگیری شود. اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به چند عامل بستگی دارد که یکی از آن اجرای دقیق پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا و نظارت بر این پروتکل‌هاست و هرچه فاصله گذاری اجتماعی بهتر رعایت شود کنترل ویروس کرونا آسان‌تر خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: مدیریت کشور باید طوری باشد که علاوه اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مشکلات کادر درمان کشور و همچنین مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا را هم حل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار