ثبت‌نام بیش از 430 هزار فرهنگی در دوره آموزش مجازی مفاهیم مهدویت

تهران (پانا) - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ستاد همکاری‌ها از ثبت‌نام بیش از 430 هزار فرهنگی برای حضور در دوره مجازی دانش افزایی مفاهیم مهدوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام بیش از 430 هزار فرهنگی در دوره آموزش مجازی مفاهیم مهدویت

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری‌ها، علیرضا رحیمی با اعلام این خبر گفت: این دوره با همکاری ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش، مؤسسه آموزش‌عالی حوزوی خاتم النببین(ص) و اداره آموزش‌های ضمن خدمتِ اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت خانه با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و بهره‌مندی بیشتر خانواده بزرگ فرهنگیان (اداری و آموزشی) از مفاهیم غنی فرهنگ و معارف مهدوی برگزار شده است.

او افزود: مهلت ثبت‌نام تا 31 فروردین ماه و زمان برگزاری دوره و آزمون از یکم تا 25 اردیبهشت ماه به‌صورت کلاس بندی خواهد بود.

این کارشناس تعلیم و تربیت با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان (Itms) مراجعه کنند، گفت: «بررسی مفهوم نصرت در قرآن و نصرت قلبی امام عصر(عج)»، «بررسی ضرورت فعالیت پیرامون مهدویت»، «جایگاه ویژه امام زمان (عج) در آیات و روایات»، «وظیفه دوستداران حضرت ولی عصر(عج) با رویکرد الگوگیری از یاران ائمه (ع)»، «بررسی مصادیق نصرت عملی امام عصر(عج)»، «تببین مصادیق نصرت زبانی امام عصر(عج)»، «بررسی مصادیق نصرت مالی امام عصر(عج) از جمله سرفصل‌های این دوره دانش‌افزایی مجازی است.

او تعطیلی مدارس را فرصت خوبی برای شرکت در دوره‌های آموزشی و توانمندسازی معلمان، مدیران و معاونان مدارس دانست و همه همکاران را برای شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی به‌ویژه دوره معارف اهل بیت علیهم السلام فرا خواند.

او گفت که ویژگی این دوره این است که بلافاصله دوره 24 ساعته تکمیلی برای افرادی که در مرحله مقدماتی امتیاز لازم را کسب کنند برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار