احکام «حقوق» سال ۹۹ بازنشستگان کشوری صادر شد ‌

تهران (پانا) - مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام سال ۱۳۹۹ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
احکام «حقوق» سال ۹۹ بازنشستگان کشوری صادر شد ‌

به گزارش ایسنا، اکبر شیرمحمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اخبار و مطالب نامعتبر منتشر شده در فضای مجازی و ایجاد ابهام و دغدغه خاطر برای بازنشستگان، با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تسریع در روند صدور احکام سال ۹۹، احکام جدید تمامی بازنشستگان صادر و از طریق سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و قابل دسترس است.

شیرمحمدی همچنین با بیان اینکه احکام جدید براساس تبصره ۱۲ قانون بودجه و مصوبات هیات وزیران و همچنین جداول امتیازی ابلاغی سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور در دو بخش "افزایش ۱۵ درصدی و همسان سازی" و برای مجموع یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۴۶۷ رکورد صادر شده است، گفت: احکام جدید علاوه بر سایت صندوق بازنشستگی در نرم افزارموبایلی خاتم و تلفن گویای ۲۵۰۰ نیز بروزرسانی شده و بازنشستگان می‌توانند از این طریق نیز احکام سال ۹۹ را دریافت کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: روش محاسبه حقوق با ارائه جداول همسان سازی نیز از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری در دسترس خواهد بود تا بازنشستگان در جریان چگونگی افزایش حقوق خود در سال ۱۳۹۹ قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار