قدردانی مهدی نیکبخت از فعالیت ‌های حوزه پرورشی منطقه 17

تهران (پانا) - جلسه شورای برنامه‌ریزی کانون‌‌های فرهنگی تربیتی و فضا‌های ورزشی با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ و به همراه تعدادی از اعضای شورای معاونین، کارشناس مسئول حقوقی، کارشناس تربیت بدنی و مدیران کانون ‌های فرهنگی تربیتی ابوذر و میثم در سالن شهید کربلایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مهدی نیکبخت از فعالیت ‌های حوزه پرورشی منطقه 17

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 17 در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات و آسیب‌‌های ناشی از تعطیلی فضا‌های مربوطه در ایام شیوع بیماری کرونا برگزار گردید، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 از فعالیت ‌های خوب و قابل توجه حوزه پرورشی و تربیت بدنی در فضای مجازی در این مدت قدردانی کرد و افزود: در این ایام با عنایت به کاهش درآمد‌های منطقه امورات فضاها باید با رویکرد صرفه‌جویی اداره گردد و نسبت به نگهداشت فضا‌های موجود خصوصاً استخر و زمین ‌های چمن توجه شود و برنامه‌ ریزی ‌‌های لازم جهت شروع به هنگام فعالیت‌ها در دوران پسا کرونایی انجام پذیرد تا از وقفه ای هر چند کوتاه مدت در بازیابی فعالیتها جلوگیری به عمل آید.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مدیران کانون‌ها باید به با مخاطبین خود در فضای مجازی ارتباط برقرار نمایند و آنها را از محتوا‌‌های تولید شده در حوزه مربوط بهره مند نمایند و حتی در صورت امکان، برخی فعالیت‌‌های کانون ها در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین بطور مستمر در فضای مجازی دنبال گردد.

در ادامه جلسه پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت منطقه از زحمات اعضای شورای برنامه ریزی کانون های فرهنگی تربیتی تقدیر کرد و به اهمیت تبادل نظر در بهبود روشهای مدیریتی و هم افزایی توانمندی های جمع اشاره و بر رسالت کانون های فرهنگی تربیتی تاکید نمود و افزود: رسالت اصلی کانون‌‌های فرهنگی تربیتی آن گونه که از عنوان اسم آن ها پیداست، فعالیت‌‌های فرهنگی و تربیتی است و این رسالت باید در اولویت برنامه ها و سیاست گذاری‌‌های منطقه ای قرار گیرد و تلاش شود تا از فضاها و امکانات موجود حداکثر بهره برداری انجام پذیرد و از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

نیکبخت در ادامه با اشاره به برخی مشکلات کانون‌‌های فرهنگی تربیتی و فضا‌های مربوطه، آنها را به دو دسته جداگانه مشکات نیروی انسانی و فضاها فیزیک تقسیم و به صورت اجمالی به آنها اشاره نمود.

در ادامه مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی و کارشناس تربیت بدنی ضمن اشاره به مشکلات کانونها و فضا‌های موجود در ایام شیوع بیماری کرونا، پیشنهادات خود را جهت برون رفت از این مشکلات بیان نمودند و اعضای شورا پیرامون آنها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

خانمحمدی، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در ارتباط با مشکلات نیروی انسانی، فضا‌های مربوطه و درآمد‌های آن توضیحاتی ارائه کرد و راهکار‌های قانونی لازم را جهت برون رفت از مشکلات موجود بیان نمود. وی با اشاره به رعایت سیاست صرفه جویی اقتصادی، بر لزوم داشتن چشم اندازی حداقل ۶ ماه در کانون‌ها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار