تصاویر وحشتناک از تلنبار شدن اجساد قربانیان کرونا در آمریکا

تهران (پانا) - تصاویری از اورژانس یکی از بیمارستان های دیترویت نشان می دهد اجساد قربانیان ویروس کرونا بر روی نیمکت‌های بیمارستان به حال خود رها شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تصاویر وحشتناک از تلنبار شدن اجساد قربانیان کرونا در آمریکا

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی.ان.ان، در یکی از این تصاویر نشان داده می شود که دو جسد درون کیسه‌های مخصوص بر روی تختی در اتاق تعمیرات به حال خود رها شده و سومین جسد بر روی یک نیمکت قرار گرفته است.


تصویر دیگری هم نشان می دهد که کیسه‌های حمل جسد درون یک کامیون یخچال دار خارج از بیمارستان نگهداری می‌شوند که به عنوان سردخانه استفاده می‌شود.
کارمندان این بیمارستان در دیترویت می گویند، مجبور هستند اجساد را در یک اتاق دیگر نگهدارند چون سردخانه پر شده است. همچنین مقام‌های بیمارستانی از واحدهای سیار یخچال دار خواسته تا برای کمک اعزام شوند.
همچنین در تصاویر دیگر از داخل این واحدها نشان داده می شود که اجساد بر روی طبقات قرار داده شده و حتی فضای کف را هم اشغال کرده‌اند.
یکی از مقام‌های بیمارستانی گفته که این مرکز از منابع مازاد پرستاری برای کمک به تقاضای بیش از حد در بحبوحه این بحران ویروسی کمک گرفته است.
کرونا ویروس به یک بیماری همه گیر در آمریکا بدل شده و بیش از ۵۸۷ هزار تن در سراسر این کشور مبتلا شده و دست کم ۲۳ هزار تن جان باخته‌ اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار