جهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا طی شبانه روز گذشته

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهوازبا اشاره به جهش چشمگیر آمارمبتلایان به کرونا ویریوس از شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا طی شبانه روز گذشته در استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا طی شبانه روز گذشته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز علی احسان پور،با اعلام این خبر افزود :از دیروز تا امروز،۲۶ فروردین ۹۹، ۷۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شده است که با احتساب موارد جدید مبتلایان در خوزستان به ۱۲۶۸ مورد افزایش یافته است .

او در ادامه به با اشاره موارد جدید ابتلا به تفکیکشهرستانهای استان گفت :در اهواز: ۲۳ مورد،رامشیر: ۲۳ مورد،ایذه: ۱۳ مورد،شهرستان های آبادان و کارون هر کدام ۳ مورد، ماهشهر، باوی و هویزه هر کدام ۲ مورد
شهرستان های شوشتر،شوش،بهبهان،حمیدیه، خرمشهر و هندیجان نیز هر کدام ۱ مورد بوده است.

احسان پور در خصوص شمار فوت شدگان در استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: متاسفانه ۳ بیمارمبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند تا موارد فوتی به ۱۴۰ نفر افزایش یابد.

او ادامه داد :در حال حاضر ۱۹۳ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۹۳۵ بیمار با تلاش های شبانه روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

گفتنی است در حال حاضر ۲ آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول برای تشخیص کروناویروس فعال شده و نمونه ها از بیمارستان ها و مراکز جامع سلامت استان به این ۳ آزمایشگاه ارجاع داده می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار