کریمی: 50 هزار ماسک با همکاری اداره کل شهر تهران و بسیج تولید شد

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از تولید 50000 ماسک با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران و بسیج سپاه پاسداران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کریمی:  50 هزار ماسک با همکاری اداره کل شهر تهران و بسیج تولید شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی اعلام کرد: با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران و کانون بسیج شهید ایمانی با تلاش و کوشش و همیاری خیرین تعداد 50000 ماسک سه لایه بهداشتی را در فاز نخست تولید و تحویل بیماران و مراکز درمانی تهران بزرگ خواهد نمود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در بازدید از کانون بسیج شهید ایمانی ضمن تشکر از همکاران بسیجی سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ گفت: جای خرسندی است که صحنه های ارزشمندی از ایثار و همدلی بسیجیان و فرهنگیان عزیز در تمامی عرصه های اجتماعی را شاهد هستیم. از جمله در مساله بیماری کرونا، اکنون که تعدادی از هموطنان و شهروندان شریف تهران نیازمند اقلام بهداشتی هستند بسیجیان آموزش و پرورش شهر تهران در کنار سایر خادمان و خیرین در تلاش هستند تا بخشی از امکانات را تهیه نمایند.
کریمی افزود: به همین مناسبت و با هدف توزیع ماسک های بهداشتی با همکاری بسیج دانش آموزی امکاناتی شامل چرخ خیاطی و اقلام و ادوات و پارچه های مورد نیاز تهیه و در اختیار همکاران علاقه مند بسیجی قرار گرفت تا دوخت و مونتاژ این ماسک‌ها آغاز شود.
کریمی همچنین به تداوم فعالیت این کارگاه در روزها و هفته های آتی اشاره کرد و گفت: امید است این اقدام ارزنده بخشی از نیازهای بیماران و کادر درمانی را جبران نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار